Hiba a Safariban: iCloud Privát átjátszó miatt nem töltenek be a weboldalak

2024. október 9-én délután számos felhasználó tapasztalta, hogy a Safari böngésző ugyan megnyílik, de a weboldalak nem töltődnek be megfelelően. A problémát az iCloud Privát átjátszó szolgáltatás hibája okozza.

Mi a megoldás?

A probléma átmeneti megoldásaként a felhasználók kikapcsolhatják az iCloud Privát átjátszót. Ehhez a következő lépéseket kell követni:

  1. Nyisd meg a Rendszerbeállításokat.
  2. Kattints az iCloud menüpontra.
  3. Válaszd ki a Privát átjátszó opciót.
  4. Kapcsold ki a szolgáltatást a kapcsolóra kattintva.

Ezután a weboldalak ismét betöltődnek majd a Safariban.

A probléma okai és várható megoldás

Egyelőre nem ismert, hogy a hiba mikor lesz véglegesen elhárítva. Azonban napközben többször is előfordult, hogy az iCloud Privát átjátszó elérhetetlenné vált, és végül ez okozhatta a Safari teljes hibáját. Remélhetőleg az Apple hamarosan megoldja a problémát egy frissítés keretében.

Azok a felhasználók, akik továbbra is tapasztalják a hibát, ideiglenesen kapcsolják ki a szolgáltatást, amíg az Apple meg nem oldja a helyzetet.

Cikk kategóriái: Safari, iCloud,

Hozzászólások