2024. október 9-én délután számos felhasználó tapasztalta, hogy a Safari böngésző ugyan megnyílik, de a weboldalak nem töltődnek be megfelelően. A problémát az iCloud Privát átjátszó szolgáltatás hibája okozza.
Mi a megoldás?
A probléma átmeneti megoldásaként a felhasználók kikapcsolhatják az iCloud Privát átjátszót. Ehhez a következő lépéseket kell követni:
- Nyisd meg a Rendszerbeállításokat.
- Kattints az iCloud menüpontra.
- Válaszd ki a Privát átjátszó opciót.
- Kapcsold ki a szolgáltatást a kapcsolóra kattintva.
Ezután a weboldalak ismét betöltődnek majd a Safariban.
A probléma okai és várható megoldás
Egyelőre nem ismert, hogy a hiba mikor lesz véglegesen elhárítva. Azonban napközben többször is előfordult, hogy az iCloud Privát átjátszó elérhetetlenné vált, és végül ez okozhatta a Safari teljes hibáját. Remélhetőleg az Apple hamarosan megoldja a problémát egy frissítés keretében.
Azok a felhasználók, akik továbbra is tapasztalják a hibát, ideiglenesen kapcsolják ki a szolgáltatást, amíg az Apple meg nem oldja a helyzetet.
Hozzászólások
Belépés
Még nincs fiókod? Regisztrálj!